Poslední volná místa na třetím běhu! Podejte si přihlášku

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
Následující verze Obě strany příští revize
kontakty [2018/12/30 19:08]
ondras
kontakty [2020/06/14 19:01]
ondras [Odjezd a příjezd]
Řádek 10: Řádek 10:
   * http://​prihlasky.slunecni-zatoka.cz/​   * http://​prihlasky.slunecni-zatoka.cz/​
   * [[prihlasky@slunecni-zatoka.cz]]   * [[prihlasky@slunecni-zatoka.cz]]
-  * mobilní telefon 728 930 108, ve všední dny 14 16 hod, funguje jen od 25.1. do začátku tábora+  * mobilní telefon 728 930 108, ve všední dny 10 12 hod, funguje jen od 25.1. do začátku ​1. běhu tábora
  
 ===== Odjezd a příjezd ===== ===== Odjezd a příjezd =====
  
 +V roce 2020 je časování příjezdu a odjezdu všech šesti půlběhů extra-komplikované a individuální. Informace o něm dostanou rodiče přihlášených námořníků včas e-mailem.
 +
 +Aby toho nebylo málo, pro rok 2020 je jiné odjezdové místo: jedná se o Hlavní parkoviště ČZU P1, v areálu České zemědělské univerzity. Příjezd je naštěstí jednoduchý:​ Z Kamýcké odbočit doleva do ČZU (Internacionální),​ po první závoře zase doleva (před kolejí A), na konci je veliké parkoviště po levé ruce. Cesta i místo jsou znázorněny na mapce.
 +
 +<​html>​
 +<!--
   * ** Odjezd autobusů:​** z areálu ČZU v Praze-Suchdole vždy v 10.00 hod. (objekt 1080, garáže autoprovozu)   * ** Odjezd autobusů:​** z areálu ČZU v Praze-Suchdole vždy v 10.00 hod. (objekt 1080, garáže autoprovozu)
   * **Příjezd:​** tamtéž asi ve 14. 00 hodin   * **Příjezd:​** tamtéž asi ve 14. 00 hodin
 +-->
 +</​html>​
  
 <​html>​ <​html>​
Řádek 29: Řádek 37:
     m.addDefaultLayer(SMap.DEF_BASE).enable();​     m.addDefaultLayer(SMap.DEF_BASE).enable();​
     ​     ​
-    var coords = SMap.Coords.stringToCoords("​9gvKKxYIuafZ9f6CH9AEfkggOX");+    var coords = SMap.Coords.stringToCoords("​9guLPxYJvXfm0fdFgSQf5bQ48E");
     var l = new SMap.Layer.Geometry();​     var l = new SMap.Layer.Geometry();​
     m.addLayer(l).enable();​     m.addLayer(l).enable();​